Virksomhedsoplysninger

 Dele Group ApS  
 Mail: info@delegroup.dk
  Tel: 26371578
 Adr: E Christensens Vej 94
 CVR: 40161880
 
 

Fragt og levering


 Vare markeret med GRØN "tilgængelig" afsendes normalt efter 1-4 hverdage 
 Vare markeret med GRØN "tilgængelig i butikken" afsendes normalt efter 0-2 hverdage 

Køber du for over 1000,- er fragten gratis, ved levering til en GLS PakkeShop .
 
 GLS Hjemmelevering  29,-
 GLS Erhverv  29,-

 Fri og 29DKK fragt gælder ikke ved:

  • Pladskrævende pakker
  • Ordrer med levering udenfor Danmark
  • Levering til øer

 

Det er naturligvis fragtfrit at   E Christensens Vej 55G Ikast 7430  (Ingen fysisk butik på adressen) 
 Afhentning er gratis på hverdage mellem 09:00 og 18:00, bemærk at du først kan afhente når du får en mail om at ordren er klar til afhentning. 

Ved køb under 1000,- koster fragten fra 49,-

Du kan også vælge at få varen sendt til en postbutik, pakkeboks, din privatadresse eller din arbejdsplads, her vil priserne være:


  • GLS PakkeShop: fra49,- 
  • GLS Hjemmelevering: fra 79,-
  • GLS Erhverv: fra 79,-


Dine leveringsmuligheder afhænger af, hvor meget du køber, type af varer og vægten på dine varer. Du kan altid se din aktuelle fragtpris og leveringstid for dine indkøb i indkøbskurven. 

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder bl.a. for fælgsæt.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andreord û du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes eller leveres til:   Dele Group ApS , E Christensens Vej 94, Ikast 7430 


 Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelse eller faktura/bon.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret ved fejl og mangler

Når du handler på ebildele.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Du kan sende varen med posten eller anden transportør til os.

Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte  ebildele.dk  og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Varen sendes til:   Dele Group ApS , E Christensens Vej 94, Ikast 7430 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt, vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Bestilling og betaling

Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. 
Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet. 
Ebildele.dk tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører. 

Bestilling 


Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse. 

Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os. 

Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag som din ordre er afsendt. 

Når du handler med ebildele.dk indgås aftaler på dansk. 

Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse bedes du venligst sende os en mail på info@ebildele.dk 



Betaling 


Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder. 

Den mest sikre, og den betalingsform vi anbefaler alle kunder, er at betale med et betalingskort. 

Vi accepterer følgende korttyper: 
. Visa/Dankort 
 . Visa 
 . Visa Electron 
 . MasterCard 
 . MasterCard Debit 
. Maestro 


Online betaling med kort 

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt. 

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. 

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande. 

Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb - hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb. 

Behandling af persondata

Når du køber varer i enten butik, via vores webshop, eller benytter dig af vores øvrige services, kan der indsamles almindelige personoplysninger, eks. navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, IP adresse og bankoplysninger samt oplysninger om betalingsmiddel og tidspunkt for selve transaktionen.

Formålet er at kunne behandle dit køb og levere vores varer/ydelser, samt overholde vores forpligtelser over for dig. I den forbindelse benytter vi det lovlige grundlag "opfyldelse af kontrakt/aftale" jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b. I tilfælde af du benytter dig af vores dækhotel, servicepakker eller vi har indgået en aftale om et tilbud, vil du kunne blive kontaktet af os pr. telefon eller mail.

Der ud over er vi underlagt div. lovgivninger, heri blandt Bogføringsloven og Skatteloven, der forpligter os til at gemme oplysninger til dokumentation, til dette formål benytter vi "Retlig forpligtelse" som lovlig hjemmel jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra c.

Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. betaling slettes efter 5 regnskabsår.

Ved køb af varer over nettet til afhentning i butik eller ved køb over 10.000 kr., vil du blive bedt om at fremvise ID. For at sikre at vi udleverer ordren til rette person, og for at undgå svindel samt til dokumentation, vil dine oplysninger blive registreret på ordren, og slettes efter 5 regnskabsår. Vi benytter öInteresseafvejningö som lovlig grundlig, jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra f.

Vi benytter os af samarbejdspartnere til bl.a. opbevaring, teknisk drift, it-løsninger og forbedringer af vores hjemmeside, samt til din bedømmelse af vores virksomhed og produkter. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruks og behandler data, som vi er dataansvarlig for. Databehandlerne må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse. Vi har indgået skriftlige databehandleraftaler med alle databehandlere, der behandler personoplysninger på vores vegne.

I relevante tilfælde videregives data til udvalgte og betroede partnere om at levere vores varer til dig, bl.a. fragtfirmaer, kreditvirksomheder, egne koncerninterne selskaber, samt relevante myndigheder i overensstemmelse med lovgivningen og revisor og evt. advokat. Til dem viderebringer vi de nødvendige persondata, således at vi samlet set kan levere vores varer og ydelser til dig. Det kan f.eks. være levering af varer til din hjemmeadresse, låntagning, indregistrering af køretøjer, forsikringer m.v. Det kan også være Det Centrale Personregister, for at vi kan ajourføre eventuelle navne- eller adresseændringer i databaser om vores kunder.

Hvis vi videregiver dine persondata til usikre tredjelande, har vi sikret os, at deres niveau for beskyttelse af persondata passer til de krav, vi har opstillet for os selv i denne politik og de krav, vi er underlagt i forhold til lovgivningen.

Som registreret har du mange rettigheder, blandt andet har du ret til at få indsigt, rettet, slettet og udleveret dine oplysninger. Du har altid mulighed for at trække et samtykke tilbage, undgå profilering, gøre indsigelse eller klage over vores behandling af dine oplysninger.

Har du spørgsmål eller vil du vide mere om vores behandling af dine personoplysninger eller dine rettigheder, kan du læse mere på [privatlivspolitikken], eller rette henvendelse til info@delegroup.dk

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@delegroup.dk  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg,
naevneneshus.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: ec.europa.eu/odr

Version 3.0 - Handelsbetingelserne er senest opdateret 10. september 2020 


 

Standard fortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:   Dele Group ApS 
  E Christensens Vej 94 , 
7430 Ikast 
E-mail: info@delegroup.dk 


 Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:


Bestilt den:  Modtaget den: 


Forbrugerens navn: 


Forbrugerens adresse: 


Forbrugerens underskrift:  Dato: 


(kun hvis formularens indhold meddeles på papir) 



English

Business information

 Dele Group ApS
 Mail: info@delegroup.dk
  Tel: 26371578
 Address: E Christensens Vej 94
 CVR: 40161880
 
 

Shipping and delivery


 Item marked in GREEN "available" is usually shipped after 1-4 business days
 Item market with GREEN "available in the store" is usually shipped after 0-2 business days

If you buy for more than DKK 1,000, shipping is free, upon delivery to a GLS PakkeShop.
 
 GLS Home delivery 29, -
 GLS Business 29, -

 Free and 29DKK shipping does not apply to:

Space-consuming packages
Orders with delivery outside Denmark
Delivery to islands
 

It is of course free of charge that Frisenborgparken 63, 7430 Ikast (No physical store at the address)
 Pick-up is free on weekdays between 09:00 and 18:00, please note that you can only pick-up when you receive an email that the order is ready for pick-up.

For purchases under DKK 1,000, shipping costs from DKK 49

You can also choose to have the item sent to a post office, parcel box, your private address or your workplace, here the prices will be:



GLS PakkeShop: from 49, -
GLS Home delivery: from 79, -
GLS Business: from 79, -


Your delivery options of how much you buy, type of goods and the weight of your goods. You can always see your current shipping price and delivery time for your purchases in the shopping cart.

Ordering and payment

All our prices shown on the website are incl. Danish VAT and other taxes. Prices are daily prices.
The price at the time of ordering is the applicable price for the purchase.
Ebildele.dk reserves the right to make printing errors, price errors, VAT and tax changes as well as sold-out goods and delivery failures from our suppliers.


Order


Once you have placed an order, you will receive an online confirmation.

Should you not receive this confirmation within 1 time, you should contact us.

You will also receive a new email the same day your order is shipped.

When you shop with ebildele.dk, agreements are made in Danish.

If you wish to receive a new copy of your order confirmation, please send us an email at info@ebildele.dk




Payment


We offer several possible payment methods.

The most secure and the form of payment we recommend to all customers is to pay with a payment card.

We accept the following card types:
. Visa / Dankort
 . Visa
 . Visa Electron
 . MasterCard
 . MasterCard debit
. Maestro



Online payment by card

When paying with an electronic payment card, the amount is only deducted when the goods have been sent.

Payment is made via a secure and encrypted SSL (Secure Socket Layer) connection. This means that your card information cannot be read by outsiders.

When you shop with a payment card, we reserve the right to verify that the personal information provided is true.

We can write down the amount paid at any time - if e.g. a product is sold out, or not wanted anyway. However, for security reasons, we can NEVER increase the approved amount.


Processing of personal data

When you buy goods in either store, via our webshop, or use our other services, ordinary personal information may be collected, eg name, address, telephone number, email address, IP address and bank information as well as information about means of payment and time of the transaction itself. .

The purpose is to be able to process your purchase and deliver our / services, as well as comply with our goods to you. In this connection, we use the legal basis "fulfillment of contract / agreement", cf. Article 6 (1) of the Data Protection Regulation. 1 liter b. In the event that you use our tire hotel, service packages or we have entered into an agreement on an offer, you will be able to be contacted by us per. phone or mail.

In addition, we are subject to div. legislation, including the Accounting Act and the Tax Act, which obliges us to store information for documentation, for this purpose we use "Legal obligation" as a legal authority, cf. the Data Protection Regulation, Article 6 para. 1 liter c.

The information is stored for the period permitted by law and we delete it when it is no longer needed. The period of the nature of enlightenment and the background of storage. Typically, information regarding. payment is deleted after 5 financial years.

When buying items online for collection in a store or when buying more than DKK 10,000, you will be asked to present ID. To ensure that we deliver the order to the right person, and to avoid fraud as well as for documentation, your information will be registered on the order, and deleted after 5 financial years. We use öInseessesevilensööö as legally thorough, cf. the Data Protection Regulation, Article 6 para. 1 liter f.

We use partners for e.g. storage, technical operation, IT solutions and improvements of our website, as well as for your assessment of our company and products. These companies are data processors and under our instructions and process data for which we are data responsible. The data processors may not use the information for any purpose other than the fulfillment of